Tweede bevalling - Reisverslag uit Kunkujang, Gambia van José Schreuder - WaarBenJij.nu Tweede bevalling - Reisverslag uit Kunkujang, Gambia van José Schreuder - WaarBenJij.nu

Tweede bevalling

Blijf op de hoogte en volg José

11 Maart 2014 | Gambia, Kunkujang

Dat was hem dan de tweede bevalling. Wederom een moeilijk omdat de vrouw in kwestie besneden was dus er weinig ruimte was voor het kindje. Gelukkig kwam het krijsend ter wereld en was alles goed! Hierbij de foto voor jullie..

  • 11 Maart 2014 - 13:12

    Giel:

    Ik zie nog geen foto hoor lieverd. Maar gelukkig is het weer helemaal goed gegaan :) zo wordt je nog helemaal gek op kinderen ;)

  • 11 Maart 2014 - 13:12

    Paps:

    Ehhh... dat besneden én geen ruimte moet je mij tzt maar eens uitleggen. (ik zal maar niet om een foto vragen.. hahahahaha!)
    Suc6 verder meid! Kus.

  • 11 Maart 2014 - 13:17

    Manon:

    Jeetje skat! En dat allemaal in 1 week tijd. Nog een hele tijd te gaan, erg benieuwd wat voor verhalen we nog te horen gaan krijgen! xxxxxx

  • 11 Maart 2014 - 16:39

    Oma:

    Dat gaat snel .Nu al de tweede.
    Je maakt de dagen dat je er bent, al heel wat mee.
    Knap Kus OMA.

  • 11 Maart 2014 - 16:45

    Adri:

    ZOOOO heeee, gaaf hoor!! ziet er goed uit meis.

  • 13 Maart 2014 - 10:17

    Kaylee:

    Waaauw you go girl je ziet er echt heel blij uit op de fotos topper zet m op dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

José

Ik ben van 3 maart tot 16 augustus aan het werk in een Health Center in Kunkujang (Gambia). Ik ben sinds januari van dit jaar afgestudeerd als verpleegkundige en wil de zorg graag mee gaan maken in het mooie Afrika:)

Actief sinds 14 Jan. 2014
Verslag gelezen: 1109
Totaal aantal bezoekers 33874

Voorgaande reizen:

03 Maart 2014 - 16 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: