Heerlijke dag gehad! - Reisverslag uit Kunkujang, Gambia van José Schreuder - WaarBenJij.nu Heerlijke dag gehad! - Reisverslag uit Kunkujang, Gambia van José Schreuder - WaarBenJij.nu

Heerlijke dag gehad!

Blijf op de hoogte en volg José

21 Mei 2014 | Gambia, Kunkujang


Het heeft tot ieders verbazing nu al twee nachten achter elkaar geregend en vannacht zelfs met onweer erbij. Hierdoor was het vandaag heerlijk koel en bewolkt! Ik hoop voor de komende week echter dat het niet zulk weer is want voor werk is dit topweer maar voor weekje vakantie niet, haha! Over 2 dagen komen mijn vriend en lieve moeder eindelijk een weekje naar Gambia echt heel veel zin in! Ik zal na die week zeker nog een blog hierover schrijven wat we de week allemaal gedaan hebben!
Vroeg in de ochtend hebben we een bevalling gehad die ik heb begeleid. Het was spannend want de vrouw had al drie kindjes verloren tijdens de bevalling dus de opluchting en blijdschap was groot toen er een gezonde meid van 3,1KG ter wereld kwam!
Het was verder op de dag rustig in de kliniek waardoor we heerlijk de hele dag onder de mangoboom hebben gezeten, gek gedaan, gekletst en gekookt.

  • 21 Mei 2014 - 20:18

    Adri:

    Heerlijk meis, ik hoop dat jullie een top week krijgen!!! knuf van buuf

  • 21 Mei 2014 - 20:27

    Gieltje:

    Heerlijk he meissie! Heb er zo zin in! Love Uu!

  • 21 Mei 2014 - 21:24

    Willy De Ruig:

    Jose ik wens jou een heerlijke en gezellige week samen met je vriend en moeder. Geniet van elkaar je heb het zo verdiend na al het werk wat je hebt verzet. Groetjes aan Fatou.

  • 21 Mei 2014 - 21:43

    Paps:

    Grappig die Zwitsal flesjes erbij.
    Afijn, nog twee nachtjes en dan zijn ze bij jou (jullie). Ik ben er weliswaar niet bij, maar leef met je mee. Veel plezier en wij houden contact!
    Kus.


  • 22 Mei 2014 - 11:58

    OMA:

    Wat heerlijk dat MAM en GIEL, bij jou komen
    Maak er een fijne paar dagen van. ( geen regen natuurlijk)
    Heel veel plezier samen.
    Dikke kus OMA

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

José

Ik ben van 3 maart tot 16 augustus aan het werk in een Health Center in Kunkujang (Gambia). Ik ben sinds januari van dit jaar afgestudeerd als verpleegkundige en wil de zorg graag mee gaan maken in het mooie Afrika:)

Actief sinds 14 Jan. 2014
Verslag gelezen: 446
Totaal aantal bezoekers 33905

Voorgaande reizen:

03 Maart 2014 - 16 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: