voorbereidingen - Reisverslag uit Kampen, Nederland van José Schreuder - WaarBenJij.nu voorbereidingen - Reisverslag uit Kampen, Nederland van José Schreuder - WaarBenJij.nu

voorbereidingen

Door: José

Blijf op de hoogte en volg José

15 Januari 2014 | Nederland, Kampen

Over 46 dagen 21 uur en 19 min is het dan zover. Ik mag mijn droom in vervulling laten gaan. Ik zal dan voor 6 maanden vertrekken naar Gambia.
Ik zal hier aan het werk gaan bij Fatou. Dit is een vrouw die een kraam en bevallingskliniek heeft en daarnaast 30 meisjes opvoed in een weeshuis. Ik zal aan het werk gaan in de kliniek en wonen bij de meiden.

Op het moment ben ik erg druk met alle voorbereidingen voor de reis.
Vanaf 3 maart zal ik hier mijn reisverslagen typen en foto's met jullie delen. Ik hoop dit één keer in de week te kunnen doen.

Tot mijn volgende verslag vanuit Gambia!


  • 15 Januari 2014 - 13:39

    Paps:

    Ik ga je volgen!!!

  • 19 Januari 2014 - 17:30

    Anna:

    Toppertje!

  • 01 Februari 2014 - 12:36

    Gerry En Jan:

    Wij zullen je volgen

  • 23 Februari 2014 - 21:44

    Henk Jan & Karin De Noord:

    Wij gaan je zeker volgen! Heel veel succes!

  • 02 Maart 2014 - 20:57

    Annelien:

    Nu nog maar een paar uurtjes :)

    Veel plezier meis! X

  • 03 Maart 2014 - 21:23

    Gieltje:

    Uiteraard volg ik! ik volg je al n paar maand =P

  • 05 Maart 2014 - 16:08

    Rienk De Vries:

    Ben benieuwd naar jouw ervaringen. Ga ervoor !!!!!!!!!!!!!

  • 05 Maart 2014 - 16:11

    Adri Schinkel:

    hee BUUFFIE: ik zal je volgen!!!!

  • 08 Maart 2014 - 20:11

    Marleen Scheelen:

    hey!
    ik ben vorig jaar november bij fatou geweest en voor mij is het ook een droom om daar een tijdje te gaan werken met haar en de meisjes.
    dus ben benieuwd naar je verhalen en ga je zeker volgen.
    groetjes marleen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

José

Ik ben van 3 maart tot 16 augustus aan het werk in een Health Center in Kunkujang (Gambia). Ik ben sinds januari van dit jaar afgestudeerd als verpleegkundige en wil de zorg graag mee gaan maken in het mooie Afrika:)

Actief sinds 14 Jan. 2014
Verslag gelezen: 712
Totaal aantal bezoekers 33984

Voorgaande reizen:

03 Maart 2014 - 16 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: