Mijn eerste reis - Reisverslagen van José Schreuder - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van José Schreuder - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Ik ga voor 6 maanden werken als verpleegkundige in een kraam en bevallingskliniek.
Ik zal vertrekken op 3 maart en hoop rond midden augustus weer terug te komen.
Vanaf hier zou ik jullie op de hoogte houden van mij reis!

Recente Reisverslagen:

15 Augustus 2014

My fairytale<3

08 Augustus 2014

De 5 dingen die ik het meest heb gemist

01 Augustus 2014

Mijn blog waar ik alle vragen beantwoord!

25 Juli 2014

Weetjes

17 Juli 2014

Ongelofelijk, maar waar!
José

Ik ben van 3 maart tot 16 augustus aan het werk in een Health Center in Kunkujang (Gambia). Ik ben sinds januari van dit jaar afgestudeerd als verpleegkundige en wil de zorg graag mee gaan maken in het mooie Afrika:)

Actief sinds 14 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 33960

Voorgaande reizen:

03 Maart 2014 - 16 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: